Grąžinimas

Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu, perkant parduotuvėje nervas.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo/patalpinimo į paštomatą dienos jei:

  1. Prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
  2. Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.);
  3. Grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos (su visa gamintojo prie prekės prisegta dokumentacija ir originaliu įpakavimu).

Grąžinimas Lietuvoje per OMNIVA Grąžinimo paslaugą

Grąžinti prekę per OMNIVA Grąžinimo paslaugą:

  1. Užpildykite prekių grąžinimo formą: OMNIVA Grąžinimo paslaugos forma.
  2. Atspausdinkite šią formą ir įdėkite į siuntinį su grąžinamomis prekėmis.
  3. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
  4. Grąžinamą prekę išsiųskite per 3 d.d. nuo grąžinimo formos užpildymo momento.
  5. Pinigai už grąžintas prekes, pervedami per 10 darbo dienų nuo siuntos grąžinimo siuntėjui momento.

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  1. Dovanų kuponas;
  2. Prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;
  3. Kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Grąžinama pinigų suma vartotojui už netinkamą prekę yra įsigyto produkto kaina be pristatymo mokesčio. Pristatymo mokestis klientui nėra grąžinamas.

Grąžinamos prekės siuntimo išlaidas apmoka klientas.

Pirkėjas gali keisti prekę ir savo pasirinkimu reikalauti:

  1. Kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo klaidos;
  2. Kad prekė būtų pakeista dėl netinkamo dydžio.

Mes galime atsisakyti priimti prekę, jei buvo padaryti prekės išvaizdos pakeitimai, defektai.

Jeigu turite daugiau klausimų – susisiekite el.paštu labas@nervas.lt

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume geriausią vartotojo patirtį. Sužinok daugiau